Uncategorized

CETĂȚENII S-AU SĂTURAT DE DEZASTRUL PRODUS DE ACTUALA CONDUCERE A PRIMĂRIEI SECTORULUI 4 ! VĂ REAMINTIM CĂ TOATE LUCRĂRILE SUNT ILEGALE !

Spread the love
0Shares

CETĂȚENII S-AU SĂTURAT DE DEZASTRUL PRODUS DE ACTUALA CONDUCERE A PRIMĂRIEI SECTORULUI 4 !
VĂ REAMINTIM CĂ TOATE LUCRĂRILE SUNT ILEGALE !

Iată ce-i scrie primarului un cetățean revoltat:

Stimate edil al Sectorului 4, revin cu mesajul pe care probabil subalternii dvs nu vi l-au adus la cunostinta

Sunt locuitor si contribuabil in Sectorul 4. In aceasta calitate, va solicit cateva explicatii privind haosul, mizeria si praful cauzate de deciziile dvs. in sectorul in care „muncesc, traiesc, iubesc”
Stiu ca sunteti preocupat cu numeroasele controale facute zilele acestea de catre „prea-insistentii” de la Curtea de Conturi a României, Agenția Națională de Integritate sau de la Agenția Națională a Funcționarilor Publici. Sper totusi ca va veti face timp pentru a ma lamuri in problemele ce urmeaza a le enunta mai jos.

1 A. Sub pretextul largirii arterelor de circulatie din sector, de luni bune, zona de sud a sectorului e „matrasita” de echipele dvs. Dincolo de zgomotul si praful, rezultate ale modului romanesc de executare, unele lucrari nu-si gasesc efectiv justificare (iar pentru ca din fire sunt curios si pentru ca nu obtin raspunsuri de la meseriasii de la „sosea”, m-am gandit sa incerc la „meseriasul-sef”, in speta dvs.)

1 B. Astfel, dupa lucrarile de rebordurizare a altor bulevarde mari ale sectorului (Brancoveanu, Sos Giurgiului, Sos Berceni) a venit randul bd. Alexandru Obregia spre a fi „upgradat”.
Sub pretextul crearii de locuri de parcare si a largirii bulevardului (pretext folosit pentru mai toate „lucrarile” din sector), spatiul verde ce separa cele doua sensuri de mers a fost ingustat cu inca aproximativ 1 (un) metru (jumatate de metru pe fiecare sens) pe toata lungimea bulevardului (aprox 2km) . De ce ??? Care e scopul actiunii? Cat inseamna acea jumatate de metru pentru traficul din sector?? Ce altceva decat praf, zgomot si nervi pentru toti cei care stau in zona?
Poate intrebarea pare stupida, dar nu am cum sa nu ma mir de ilogica lucrarii, pentru ca nu inteleg cat trafic poate fluidiza jumatate de metru in plus latime pe o banda de circulatie. As dori -prin urmare- sa stiu care e scopul largirii soselei cu – repet- jumatate de metru !!

Acest bulevard nu e nicicum una dintre arterele „sufocate de trafic” (asa cum sustineti pe site-ul Primariei). Locuiesc pe acest bulevard de ani buni si stiu cum stau lucrurile. E (era) un bulevard decent avand cate doua, pe alocuri chiar trei benzi pe sens.
Dar dvs ati considerat ca mai e necesar un metru sustras din spatiul verde.

Poate unora li se pare stupid demersul meu, sunt atatea lucruri cu mult mai enervante, frustrante si ilogice care se intampla in oras, in tara, pentru care ar merita la fel sau poate mai multa truda si pornire pentru a trimite e-mailuri.
Dar ceea ce mi-a starnit indignarea e nesimtirea, stimate edil. Cum sa pretinzi a largi o sosea cand ea e suficient de larga ? Cand toata povestea asta de „munca edilitara pentru cetateni” e doar praf in ochii si plamanii celor din sectorul 4.

Coincidenta sau nu, toata lungimea bulevardului a fost infrumusetata de borduri noi, albe, lucioase (de o calitate indoielnica). Apare deci intrebarea: cine e fericitul castigator al unui contract de rebordurizare cu PS4 ?
Oare toata operatiunea nu e doar un prilej de a mai monta niste kilometri de borduri pentru a onora niste contracte dubioase (un fel de a doua vidaniada) ?

Pentru ca tot m-am pornit a va scrie, enunt si alte aspecte pentru care doresc explicatii.
2 A. Astfel, solicit lamuriri cu privire la parcarile in spic si cu alveolele pentru RATB cu care va laudati pe siteul Primariei si care-s aparute ca urmare a gaselnitii dvs de a „taia” si ingusta trotuarul (inovatie in materie de urbanism…căci, nu-i asa, pietonii nu merita luxul de a circula decent).
Acestea au aparut mai peste tot: pe Bd Brancoveanu, pe Obregia, pe sos Oltenitei si pe Berceni (ba in plus suntem informati ca si pe Racovita si sos Turnu Magurele se pregateste ceva similar).

Parcarile in spic nu rezolva problema locurilor de parcare pentru ca practic se parcheaza pe aceleasi locuri pe care se parca si inainte (doar ca acum sub obladuirea dvs, trotuarul e un pic mai ingust). In plus, langa „parcarile” in spic sunt masini parcate pe trotuar. Asadar, noi, pietonii, avem in continuare parte de aglomeratie, de nervi, de inghesuiala pe trotuar.

2 B.As vrea sa stiu daca aveti totusi cunostinta despre modul in care au fost executate? Stiti ca „paradoxal” multi dintre copacii care inainte erau incadrati in spatiul reprezentand trotuarul, au ajuns, in urma reconfigurarilor gandite de dvs si echipa dvs de intelepti, sa fie efectiv pe carosabil?
Stiti ca, din punct de vedere estetic, bulevardele sectorului 4 sunt efectiv cicatrizate, ca dupa niste operatii esuate?
Trotuarele (si implicit bulevardele) aveau inainte niste linii drepte. Fusesera gandite dupa niste norme urbanistice clare. Acum isi schimba dimensiunile de la o intersectie la alta. Ici sunt mai largi, colo mai inguste.

3 A. De cateva zile, un element arhitectonic bizar isi face aparitia in zona de sud a sectorului 4. E vb de niste mici ziduri de caramida ce delimiteaza trotuarul de sosea. De unde atata caramida, domnule primar ? De unde atata dorinta de a cheltui banii pe INUTIL in conditiile in care pe stradutele dintre blocuri calitatea asfaltului e jalnica? Stradutele respective nu intra in planul de „modernizare”? (poate pentru ca nu sunt atat de „la vedere” ca marile sosele/ bulevarde ale sectorului ?
Inca mai sperati ca „lucrarile” facute la vedere, in locuri intens circulate, sa va aduca voturi ? Ca 3-4 ghivece de flori plasate strategic in intersectii sa inmoaie inimele a cativa pensionari plicitisiti de jocul de shable din fata blocului?
3 B. E deja prea mult praf, prea mult pietris, prea multe lucrari neduse la bun sfarsit

4. Tot urmare a geniului dvs, spatiul verde dintre sensurile de circulatie de pe Soseaua Berceni (pe traseul Pta Sudului- Aparatorii Patriei) a fost aproape in totalitate eliminat. Trotuarul, de asemenea mult ingustat.

Calitatea lucrarii totodata e ingrozitoare. „Baietii” lasa resturile de moloz, cartoane, resturi din bordurile vechi si nisip pe putinul spatiu verde ramas.
Stiu sigur ca nu ati fost in nicio vizita de lucru pe niciunul dintre tronsoanele sus-mentionate

4. B. Pe aceeasi sosea Berceni, de la Aparatori si pana la Centura e haos. Ma voi referi aici atat la calitatea lucrarilor (exista o diferenta evidenta de nivel intre noua portiune de sosea si cea veche, iar gurile de canal care inainte erau pe marginea soselei acum au ajuns a fi pe mijlocul uneia dintre benzile de circulatie si sunt cu cativa cm mai inalte decat stratul de asfalt recent aplicat), cat mai ales la ce presupun ele si la cum va fi rezultatul final. Fac din nou vorbire despre spatiile verzi de pe marginea drumului care au fost desfiintate in proportie de 90%.
Aproximativ 15 copaci plantati de asociatia de locatari a Bl 1 de pe strada Sergent Ion Pechiu au fost scosi din radacina din ratiuni de dementa munictoreasca (probabil).
Zona aceea si asa duce lipsa de „verde”, dle primar. Pentru cineva care trebuie sa parcurga pe jos distanta de la IMGB pana la Aparatori drumul era oricum neplacut. Va fi cu atat mai neplacut de acum inainte.
Va intrebati poate „dar de ce sa parcurga pe jos?” Pentru ca nu toata lumea beneficiaza de confortul unui automobil personal. Pentru ca autobuzele circula foarte rar pe ruta respectiva.
O masura desteapta ar fi fost, stimabile, sa incurajati oamenii sa foloseasca transportul in comun, sa suplimentati cursele RATB. Cei care vin din comuna Berceni, din Popesti Leordeni si celelalte comune limitrofe folosesc in marea lor majoritate masini personale dar doar pentru ca au fost desfiintate liniile de RATB ce circulau candva pe acolo:
· 125 (inca circula, dar la intervale orare pe care nimeni nu le cunoaste)
· pe liniile 418 si 419 circula niste mini-busuri particulare in care oamenii calatoresc in conditii improprii.
· Acum multi ani (pe vremea cand inca era cat de cat activ IMGB-ul) in acea zona circula tramvaiul 1, „rezolvat” definitiv de antecesorii dvs pe motiv ca zona nu era una suficient de tranzitata pentru a necesita o linie de tramvai) – dar asta-i alta discutie.
.
Asadar, o solutie desteapta pentru a indeparta afluxul de masini venite din Ilfov ar fi fost asigurarea unui sistem de transport gandit bine, care sa permita „ilfovenilor” sa ajunga cu usurinta la metrou sau la celelalte mijloace de transport.

Nu taind trotuare se rezolva problema spatiului de parcare si a fluidizarii traficului, stimabile!

5.A. As dori sa ma lamuriti in ce conditii s-au acordat autorizatii de constructie pentru blocurile ce se construiesc pe teren luat cu japca din parcul Tineretului?
Si cum s-a dat aprobare pentru PUZ pentru blocuri de 10 etaje, mai ca nu-s fix in mijlocul parcului?

5. B. Umbla vorbe ca se pregateste ceva „necurat” si pentru Depoul Ratb Berceni (stiti dvs, ala de pe Nitu Vasile). Chipurile, un plan de consultare a populatiei care sa stabileasca scopul zonei respective a fost emis in iarna.

6. Un ultim (momentan)gand de bine: la inaugurarea flegmei de pasaj de la Sudului (pasajul respectiv e efectiv de dimensiunea unui scuipat pe langa ceea ce inseamna un Pasajul Unirii, Muncii sau Obor) care a fost taraganat atata amar de vreme, va afisati victorios cu dna Fire Rea. Invinseserati, stimabile. Pasajul era gata cam 80% dar dvs ati grabit procesul de inaugurare. Moment de glorie. Zi insorita. Aplauze, televiziuni filmandu-va. Totul ca la carte.
A cam fost primul si ultimul moment in care ati aparut in fata cetatenilor. Poate pentru ca apoi n-ati mai avut ce altceva inaugura?
Va plac lucrurile pe repede-nainte? Or doar sunteti un fin speculant al momentelor de prim-plan electoral?

Update: in parcul Tineretului inca se defriseaza (niciun protest, nicio organizatie nu vi se poate opune, dom` Primar) pentru construirea unui cartier rezidential, dar mult laudata parcare sub/supraterana de la Sudului e inca la stadiul de groapa.

De asemenea, in zona Aparatorii Patriei oamenii dvs au „plantat” in jurul si pe spatiile verzi dale de dimensiuni consderabile dintr-un material lucios (o fi marmura ??). Practic dupa garduletele de caramida de la Piata Sudului, acum avem gardulete din marmura. Curioasa totusi amplasarea. De ce pe spatiile verzi ?

Panouri-propaganda despre lucrarile efectuate de Primaria Sector 4 au aparut de-a lungul Soselei Turnu Magurele. Probabil noua zona unde se vor desfasura operatiunile de rebordurizare.

Totusi nicio mentiune despre costul acestor lucrari.

Asteptam inca informarile dvs privind cheltuielile in bani publici si de asemenea, raspuns la intrebarile din e-mailurile anterioare.

IMG_20180623_201804.jpg
4.6MB

IMG_20180623_201857.jpg
2.8MB

IMG_20180623_201819.jpg
5.3MB

IMG_20180623_201836.jpg

Like

Comments

comments

Lasă un răspuns

Or

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *